Esame nevyriausybinė, ne pelno siekianti organizacija, mums svarbu, kad buhalterinės apskaitos kaina būtų optimali, ir monet.lt sistema atitinka mūsų lūkesčius. Ši sistema patogi, nes patys suvesdami pirminius buhalterinius dokumentus, visuomet on line galime matyti piniginius srautus, tai padeda juos paprasčiau koordinuoti, o visais rūpimais klausimais visada galime konsultuotis su buhalteriu:) — Justina Stefanovič, VŠĮ Socialinis veiksmas vadovė
Susisiekime! 8 646 90321

Įmonių steigimas

Įmonės steigimas yra greitas ir nesudėtingas procesas, todėl busimiems verslininkams padėsime įsteigti įmonę vos per kelias dienas. Dokumentų parengimas ir steigimo paslauga el. būdu Jums kainuos 100 eurų. Jūs turėsite padengti Registrų centro mokesčius (iki 74 eurų, priklausomai nuo Jūsų pasirinktos juridinio asmens formos) ir, jei dar neturite, įsigyti elektroninį parašą, o visa kita padarysime mes.
Naują įmonę PVM mokėtoju užregistruojame už 50 eurų. Pagal poreikį už papildomą mokestį galime suteikti Jūsų įmonei adresą (50 eurų visam įmonės gyvavimo laikotarpiui) ir korespondencijos persiuntimo paslaugą (5 eurai mėnesiui).
Neturite elektroninio parašo?
E-parašas yra tai, ką bet kuris šiuolaikiškas verslininkas privalo turėti. E-parašu galima pasirašyti įvairius elektroninius dokumentus, taigi nereikės pristatinėti popierinių dokumentų versijų – sutaupysite daugybę laiko.
E-parašą galima įsigyti iš mobilaus ryšio tiekėjo arba iš Registrų centro USB laikmenoje. Susisiekite su mumis ir mes Jums padėsime.