Kiekvienais metais vis labiau džiaugiamės, kad pasirinkom Monet.lt. Ypatingas patogumas - galimybė prisijungti prie sistemos internetu bet kada ir bet kur. Aktualu ir tai, jog pirkimus galiu susivesti pati - galiu būti rami, kad joks svarbus dokumentas neliks pamirštas ir viskas bus suvesta teisingai. Be to, Monet.lt sistema yra reguliariai atnaujinama ir tobulinama atsižvelgiant į klientų poreikius. Džiugina nemokamos konsultacijos ir greitas reagavimas į problemas. Nuoširdžiai dėkoju visai Monet komandai už puikų darbą! — Simona Šimkuvienė, UAB Baltic Cold direktorė
Susisiekime! 8 646 90321

Integracijos

Neturiu el. parduotuvės

Šiuo neramiu laiku, kai elektroninės prekybos kanalas tampa aktualus bet kurios įmonės veikloje, siūlome Jums naują paslaugą – elektroninę parduotuvę ir buhalteriją iš „vienų rankų“. Paslaugos esmė – klientas gauna vieną populiariausių turinio valdymo sistemų – WordPress, kuri leidžia lengvai kurti el. svetaines neturint programavimo įgūdžių, bei elektroninės komercijos priedą (įskiepį) – WooCommerce, kuris suteikia galimybę vykdyti elektroninės prekybos operacijas. Abi minėtas sistemas integruoja mūsų sukurta verslo valdymo sistema Monet, kurioje vykdoma buhalterinė apskaita. Paslaugos vizualizacija atrodo šitaip:

Taigi, iš „vienų rankų“ Jūs gaunate:

  • el. svetainę,
  • el. parduotuvę,
  • apskaitos programą,
  • buhalterines paslaugas.

Visi šie elementai integruoti tarpusavyje. Pavyzdžiui, pardavus prekę el. parduotuvėje, užsakymas automatiškai perkeliamas į apskaitos programą. Be to, pardavus prekę ir tradiciniu kanalu (ne el. parduotuvėje), turimas prekių kiekis el. parduotuvėje atsinaujins automatiškai.

Ką atliekame mes

Mes organizuosime, paruošime ir įdiegsime:

  • WordPress sistemą,
  • SSL sertifikatą,
  • nemokamą dizaino temos parinkimą,
  • WooCommerce įskiepį,
  • pirminį duomenų importą į verslo valdymo ir el. prekybos sistemą,
  • integraciją su apskaitos sistema, kainų atnaujinimą, pardavimų automatinis importą,
  • buhalterinės apskaitos integraciją su bankais.

Kiek kainuoja

Mūsų atliekamų darbų (žr. aukščiau) kainą sudaro vienkartinis mokestis 390 eur ir mėnesiniai mokesčiai:

  • priežiūros mokestis 29 eur,
  • banko integracija (Paysera arba Swedbank) 15 eur,
  • apskaitos paslaugos nuo 49 eur (suma priklauso nuo operacijų skaičiaus ir kitų kriterijų).

Jau turiu el. parduotuvę

Jei el. parduotuvę jau turite, tačiau vargstate su savo buhalteriu, bandydami apskaityti pardavimus, dubliuojate vienas kito darbą, mes galime padėti. Naudojant jūsų turimą el. komercijos įrankį per API mes galime automatiškai nuskaityti pardavimus, atnaujinti kainas ar valdyti sandėlį. Turime patirties dirbdami su tokiomis sistemomis: Shopify, Prestashop, Ebay, BigCommerce, OpneCart, Etsy, Pipedrive, Magento, Scoro, Verskis ir kt.

Jei susidomėjote ar turite klausimų, nesivaržykite ir kreipkitės į mus, bandysime surasti Jums tinkamiausią sprendimą.